Købsvilkår

  • Beautypwr.dk er et svensk varemærke, der ejes og drives af FMS Group AB.
  • Adresse: Kvinnebyvägen 139, 589 33 Linköping, Sverige (OBS! ingen returadresse)
  • Momsregistreringsnummer: SE559078605801
  • Når du har fuldført bestillingen, sendes en ordrebekræftelse til din e-mailadresse. I bekræftelsen finder du alle oplysninger om produkter, pris, fakturerings- og leveringsadresse.
  • Hvis der er fejl i ordrebekræftelsen, skal du straks kontakte os via chat eller e-mail til support@beautypwr.com.
  • Bestillingen din sendes fra Sverige med DHL, Budbee eller Bring.

  • Våre normale leveringstider er 3-4 dager. Bestillinger lagt inn i helgene sendes tidligst på mandagen etter.

  • Hvis forsinkelser i leveransen oppstår (uten at vi har informert deg om lengre leveringstid), bør du kontakte vår kundeservice via chat, e-post eller kontaktskjemaet.

  • For uavhentede pakker belaster vi et gebyr på 200 kr for å dekke våre transport- og administrasjonskostnader.

Alle priser i butikken er angivet i DKK og inkluderer 25% moms. Vi forbeholder os retten til prisændringer forårsaget af leverandørprisændringer, trykfejl i prislisten samt forkerte priser på grund af fejlinformation, og vi forbeholder os retten til at justere prisen.

Vi tilbyder 60 dages åbent køb. Fortrydelsesfristen begynder dagen efter, at du har modtaget varen. For at returnere et produkt skal det være i væsentligt uændret stand, det vil sige ubrugt og ikke ødelagt eller beskadiget, og i en sådan tilstand, at det kan sælges til en ny kunde uden prisafslag.

Det er tilladt at åbne æsken og undersøge varen, hvis produktet ikke er forseglet. Ved brudt forsegling kan du stadig returnere produktet, hvis du kan bevise, at det ikke er blevet brugt. Hvis du ikke har brugt produktet, skal du sende os billeder af produktets tilstand i forbindelse med forespørgslen om fortrydelsesret.

Af hygiejniske årsager kan vi ikke acceptere returnering, hvis produktet er brugt. Hvis vi opdager, at produktet er brugt ved returnering, vil det ikke blive godkendt. Ved afvist returnering sendes produktet ikke tilbage.

Ved en underkjent retur sker ingen tilbagebetaling. Du er ansvarlig for produkternes tilstand ved retur, så produkterne bør derfor sendes godt pakket. Alt tilbehør og andet indhold, såsom beskyttelsesplast og produktmanual, som du modtog sammen med varen, skal inkluderes i returpakken.

Hvis din bestilling indeholder en gave, er det vigtigt ikke at bruge den, før du har besluttet dig for ikke at benytte dig af fortrydelsesretten, da gaven skal returneres ubrugt i samme pakke ved fortrydelse.

Vi sender en retursedel, som du bruger til at sende produkterne tilbage til os. For denne retur opkræver vi 69 kr.

For at udøve din fortrydelsesret er det tilstrækkeligt, at du sender din meddelelse om, at du vil udøve fortrydelsesretten via kontaktformularen her, inden fortrydelsesfristen er udløbet.

 

Vi er helt sikre på effekten og resultaterne af vores produkter. Men vi mener alligevel, at nogle produkter har brug for en form for resultatgaranti.

Vores resultatgaranti gælder i øjeblikket for følgende produkter:

  1. Beautypwr Lysterapimaske

  2. Beautypwr Hårvækstsæt (90-dages garanti, mindst 3 flasker hårserum)

  3. Beautypwr Hårvækstserum (120-dages garanti, mindst 4 flasker hårserum)

Hvis du af en eller anden grund ikke opnår mærkbare resultater inden for 90 dage og derfor ikke er tilfreds med disse produkter, skal du blot følge vores protokol for resultatgarantien nedenfor for fuld tilbagebetaling. Tøv ikke med at kontakte vores kundeservice, hvis du har spørgsmål i løbet af prøveperioden.

For at benytte dig af vores pengene-tilbage-garanti:

  • Anvend produktet i henhold til instruktionerne i mindst 90 dage fra leveringsdatoen.

  • Tag et eller flere billeder af dit ansigt/hår, før du bruger produktet. Tag billederne med en “timestamp”-app, der tilføjer dato til billedet. Vi accepterer ingen billeder, der er photoshoppet eller redigeret.

  • Send os før- og efterbilleder med gyldige datostempler, en kort beskrivelse af din ansøgning og ordrenummer.

  • Hvis din ansøgning bliver godkendt, modtager du en bekræftelses-e-mail med returadressen, og vi vil tilbagebetale hele ordrebeløbet, så snart vi har modtaget returen.

  • Du er ansvarlig for returkostnaden. Pakken bør sendes som bedriftspakke med direkte levering og ikke til et udleveringssted, da vi ikke kan hente pakker, der leveres til et ombud.

Vi inspiserer alle produkter før de sendes til dig. Skulle produktet alligevel være skadet eller fejlsendt ved ankomst, forpligter vi os i henhold til gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning til at rette fejlen uden omkostninger. Du skal altid kontakte os for godkendelse, før du returnerer en defekt vare. Klagen skal sendes umiddelbart efter, at fejlen er opdaget.

Hvordan går du frem ved reklamasjon?

Eventuelle fejl og mangler skal altid rapporteres til support beautypwr.com, hvor du angiver dit navn, din adresse, e-mailadresse, ordrenummer og en beskrivelse af fejlen.

Hvis vi ikke kan udbedre fejlen eller levere et lignende produkt, refunderer vi dig for det defekte produkt i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning. Vi dækker returfragten ved godkendte reklamationer.

Vi forbeholder os retten til at afslå en reklamation, hvis det viser sig, at varen ikke er fejlagtig i henhold til gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning. Ved reklamationer følger vi retningslinjerne fra Allmänna Reklamationsnämnden, se arn.se

Vi forbeholder os for eventuelle trykfejl på denne hjemmeside samt udsolgte produkter. Vi garanterer ikke, at billederne gengiver produkternes eksakte udseende, da en vis farveforskel kan forekomme afhængigt af skærm, billedkvalitet og opløsning. Vi forsøger altid at eksponere produkterne så korrekt som muligt.

Ifølge loven om elektronisk information skal besøgende på en hjemmeside informeres om, at cookies bruges af hensyn til privatlivet. Informationen i en cookie kan bruges til at følge en brugers surfing.

En cookie er en lille tekstfil, som hjemmesiden, du besøger, beder om at gemme på din computer for at give adgang til forskellige funktioner.

Du kan indstille din browser til automatisk at afvise cookies. Mere information finder du på Post- og teletilsynets hjemmeside.

Vi forbeholder os retten til når som helst at ændre vilkårene. Ændringer i vilkårene vil blive offentliggjort online på hjemmesiden. De ændrede vilkår anses som accepteret i forbindelse med bestilling eller besøg på hjemmesiden.

I tilfælde af, at en tvist ikke kan løses i enighed mellem selskabets kundeservice og kunden, kan du som kunde henvende dig til Forbrugerklageudvalget, se fku.no. Ved en eventuel tvist følger vi beslutning fra ARN eller tilsvarende tvisteløsningsorgan. Tvist om fortolkningen eller anvendelsen af disse generelle vilkår skal tolkes i overensstemmelse med svensk ret og lov.